Davant l'augment de la competència que significava el transport per carretera i que afectava sobretot a les mercaderies,l'any 1927 es va pensar en un pla per desenvolupar automotors dièsel per fer aquest servei,però l'industria encara no estava prou desenvolupada i el pla es va guardar en un calaix.La solució temporal va ser aprofitar alguns dels milers de vagons Glleh "Dresden" que hi havia i intercomunicar-los mitjançant un passadís amb una manxa.Així units,cinc parelles formaven trens ràpids amb l'avantatge de poder manipular la càrrega durant el trajecte,estalviant maniobres a les estacions de la ruta.Unitats
Leig.
Vagons Glleh "Dresden" DRG Fleischmann ref.8306
Detall vagó 11 483
Detall vagó 11 484
També portaven agregats furgons Pwg com a caps de tren encara que es coneix que es va fer servir allò que hi havia en aquell moment disponible dins de l'extens parc mòbil.
Gelh 6344 i furgó Pwg 132 781 Fleischmann ref 8305
Detall intercomunicació
Detall furgó Pwg 132 781
Detall Gelh 6 344
Detall rotulació
Molt interesant, a part de mostra la seva colecció ens culturitza.
ResponEliminaEs per posar una mica en situació.No vull atipar de dades al personal.
ResponElimina